Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy2019-03-26 19:26:43Elementy działań marketingowych firmy to zróżnicowane narzędzia pozwalające docierać do nowych klientów i wzmacniać wizerunek marki. Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej wlicza się w obszar najefektywniejszych narzędzi marketingowych. |
|
Szkolenia dofinansowane z KFS – jakie kursy z dofinansowaniem?2020-02-18 11:47:34Stawiaj na ciągły rozwój Swój oraz pracowników, szkolenia mogą pomóc zapewnić sukces Twojej firmie, a wykwalifikowani pracownicy to filar przedsiębiorstwa. |
|
Szkolenia miękkie – czego można się na nich nauczyć?2024-03-14 10:24:21Współczesne środowiska zawodowe kładą coraz większy nacisk na rozwój umiejętności miękkich. Dlatego szkolenia miękkie stają się częścią strategii rozwoju personelu w wielu organizacjach. |
|
Czym jest przywództwo transformacyjne? Cechy i przykłady2024-03-08 15:12:59Przywództwo transformacyjne jest stylem przywództwa, który skupia się na inspiracji i motywowaniu innych do osiągania wyższych celów poprzez wpływ na ich wartości, przekonania i aspiracje. Jest to podejście, które dąży do przekształcenia organizacji ... |
|
Wspieranie rozwoju pracowników: siła narzędzi językowych w HR2024-03-04 16:44:17Rozwój pracowników jest kluczowym elementem sukcesu każdej organizacji, bo to ludzie są najcenniejszym kapitałem. |
|
Motywacja i zarządzanie: Klucz do sukcesu w życiu i biznesie2023-09-13 08:21:31Motywacja i zarządzanie: Klucz do sukcesu w życiu i biznesie Motywacja i zarządzanie to dwie kluczowe kwestie, które odgrywają ogromną rolę w naszym życiu, zarówno osobistym, jak i zawodowym. Bez względu na to, czy jesteś liderem zespołu, przedsiębiorcą czy pracownikiem, umiejętne zarządzanie so |
|
CZYM JEST FEEDBACK? JAK WYKORZYSTAĆ MODELE INFORMACJI ZWROTNEJ W PRACY?2023-04-03 13:42:20Feedback (informacja zwrotna) to jedno z najważniejszych narzędzi, które może być wykorzystane w biznesie, aby poprawić wyniki pracy i rozwój organizacji. |
|
Udane szkolenie z kierowania zespołem w Poznaniu2023-01-10 13:42:31Kierowanie zespołem pracowniczym w złożonej i dynamicznej rzeczywistości gospodarczej staje się wyzwaniem dla managerów wszystkich szczebli. |
|
Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?2021-12-27 12:55:53Zdalna obsługa klienta, to prowadzenie procesu obsługi klientów i komunikacja z nimi wykorzystująca nowoczesne rozwiązania technologiczne w postaci telefonu, korespondencji e-mail, komunikacji na czacie firmowym i platformach social media takich jak np. Facebook, Linkedin, Instagram czy innych. |
|
Szkolenia z komunikacji interpersonalnej - czy warto?2021-08-09 10:52:33Komunikacja interpersonalna to umiejętność, którą każdy posiada rozwiniętą w różnym stopniu. Jest to jedna z kluczowych umiejętności miękkich w obszarze życia zawodowego praktycznie każdej osoby, niezależnie od wykonywanej pracy. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń komunikacja szkolenia
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.